۶ پاسخ

سلیطه،زبون دراز،عصبی🫠
ولی دل رحم و مهربون🤤🦦

آخییی🫠چقد کیوتی اخه ننه جون😘😘😘

نه اتفاقا سلیطه نمیخوره چهرت نازوملوسی و مهربون میخوره باشی و پااایه

خیلی خوشگل و بامزه ای از جواب دادنت فهمیدم البته😄

نمیدونم چرا همتون انقد پوستتون ماشالا خوبه 😍جز من

تو دار هستی....؟؟اصلا سیاست نداری...خیلی سریع واکنش میدی بعدم پشیمون میشی

سوال های مرتبط

مامان لواشکم👶 مامان لواشکم👶 ۲ سالگی
مامان مرساناو پناه مامان مرساناو پناه ۲ سالگی