اینم کیک خیس بافتش عالی میشه فقط قالب کیکت توجه کن نسبت به حجم موادت
کیک سیبم با این روش من درست میکنم عالی میشه
من که همش با ارد نونوایی درست میکنم
5تا تخم مرغ
شکر 2 لیوان
وانیل نصف قاشق چ خ
گلاب 2 قاشق غ خ
شیر نصف لیوان
روغن مایع از نصف یکم بیشتر
بکین پودر 1 قاشق غ خ
ارد 2ونیم لیوان
نکته:لیوان فرانسه استفاده کن
تخم مرغ و بزن پف کنه بعد بهش شکر و اضاف کن و بزن تا کرم رنگ بشه بعد وانیل و گلاب و شیر و روغن و نوبتی اضافه کن هم بزن بعد در اخر هم مخلوط ارد و بکین پودرتو الک کن و اضافه کن
قالبتو با ارد و روغن مایع مخلوط کن و قشنگ قالبتو چرب کن و موادتو بریز داخل قالب اگ توی توستر درس میکنی روی ۱۵۰ درجه بزار به مدت ۶۰ دیقه
اول از پایین حرارت بده پخته ک شد روشو روشن کن طلایی بشه
اره من کلن با ارد گندم درس میکنم عالی میشه
مگه با آردی بجز گندم هم میشه؟فقط آردش بهتره سهصفر باشه
ارد رو چندبار الک کن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.