۱۳ پاسخ

به من یه چشم بند داد برا اشعه ندیدمش فکر کردم اونم نمیبینتم راحت بودم🥴😅😅

من لیزر میرم اصلاخجالت نداره خیلی زود برات عادی میشه والا من همیشه ترشح دارم ولی قبلش میرم میشورم میرم تاحالا پیش نیومده واینکه بیکینی ک داخلش باز نمیشه 😉

اصلا استرس نداشته باش
بیکینی که حتمااااا انجام بده بعداً از خودت تشکر میکنی
من حدود ده ساله انجام دادم هر بار میبینم از خودم تشکر میکنم😂

کدوم کلینیک عزیزم ؟؟

کارش همینه دگ مگ چیه خجالت نداره

روز اول سخته دفعه بعد درست میشی

بابا اینا انقدر دیدن انواع رنگ و مدل که اصلا دیگه براش عادی شده راحت باش

بابا اصلا استرس نداشته باش اونا انواع و اقسام دادن همه مدل .با اعتماد بنفس برو

باراول یکم موذبی جلسه بعد عادی میشه بابا مگه فقط تویی روزی هزارتا مث تو میفته زیردستش

نگم از پوزیشنایی که قراره بگیری🙈😅

نه حساس نشو..اونا انقدر از صبح تا شب میبینن براشون عادیه...من سنم خیلی کم بود میرفتم قشنگ قرمز میشدم😂

نگران نباش عزیزم اونا انقد دیدن که براشون عادی شده وقتی رسیدی کلینیک قبل اینکه بری داخل برو دستشویی خودتو بشور و خشک کن که نگران ترشح و این چیزا نباشی خیلی ریلکس باش

چند ساعت مونده 😭

سوال های مرتبط

مامان لواشکم👶 مامان لواشکم👶 ۲ سالگی
مامان خوشمزه هام 🍭🍯 مامان خوشمزه هام 🍭🍯 ۲ سالگی