فرزند پروری بچه دخترم پوشک شیرخشک ویروس

تصویر
۱۱ پاسخ

ب نظر من خودتو درگیر مسکن ملی نکن همشون جای پرت هستن هیچ امکاناتیم ندارن همونجا ب سلیقه خودت یه طبقه بساز یا هرچی آسایشتو بیشتر میکنه

یا خونه روستاتوبا طلاهات بفروش توشهریه خونه بخر
یااینکه روستارو دوبلکس کن
اگه قصدداری روستا بمونی اونجا خرج کن بستگی به شرایط خودت داره که بعدن پشیمون نشی
اگه ازنظرامکانات رفاهی مثل مدرسه باشگاه کلاس برای بچه ها هست همون روستا خوبه

طلاهاتو بفروش خونه خودتم بفروش یه دوخوابه بگیر

مسکن مهر نگیر ما ۳ ساله پول دادیم تحویل ندادن اوضاع ممکلتم افتضاحه
بالا رو اتاق خواب بزرگ بزن که جات باز تر بشه

گلم مگه مسکن ملی ثبت نام داره اگه اطلاعاتی داری بگی ممنون میشم

خونه خودتونو دوبلکس کن
پایین آشپزخونه و پذیرایی
بالا اتاق خواب

مسکن ملی بگیر هرچقدرم که تو روستا خرج کنی اخرش قیمتش کمه
مسکن ملی ها الان خوب فروش میرن
بعدا با پولش میتونی تو روستا یه خونه خوب بسازی
بازم بستگی به اولویت الانت داره

خونه های اینجوری معلوم نیس کی تحویل بدن بهت همون طبقه بالارو بساز

خونه های ثبت نامی اصلا با پول شما جور نمیشه انقد خرج می‌تراشن که نگو
همون طبقه بالا عالیه

بفروش مسکن مهر بگیر ،بالارو نساز

35 گرم طلا تو این اوضاع فقط دوتا اتاق بالا میشه ولی خب فروختن طلا هم ریسکه الان

سوال های مرتبط

مامان حنا مامان حنا ۳ سالگی
مامان جوجه🐣🐣 مامان جوجه🐣🐣 ۳ سالگی
مامان آقاحسین🧿♥ مامان آقاحسین🧿♥ ۳ سالگی
مامان هلما جونم مامان هلما جونم ۳ سالگی