سلام عزیزم کدوم آتلیه عکاسی کردین؟
جیگرمم موهاش کوتاه کردید؟؟
ماشالله🤍🌈🧸
کدوم آتلیه رفتی هر شات چقد شد هزینه اش
ای خدا قربون ریختش چ بزرگ مرد شده پسرمون🥹❤️
عزیزم واکسن ب خود بچه بستگی داره من دخترم سر هیچ کدوم از واکسن هاش منو اذیت نکرد قشنگ یادمه مخصوصا واکسن دو ماهگی خیلی راحت برامون گذشت اما پسرم نه سر واکسن دوماهگی قشنگ منو کچل کرد بس ک گریه کرد...
دخترم خیلی اذیت شد کل روز بغلم بود ، شبمهی میپرید از خواب . 2ماهگی بهتر بود
پسر من امروز چهارماهگی رو زده
تو دوماهگی درد داشت پاهاش رو نمیتونست زیاد تکون بده
ولی امروز درد نداشت ( دو ساعت اول خوابید بعد اونم هیچی حس نکرد)
تب هم تو دو ماهگی از سرشب کرددد تا فردا ظهرش
ولی چهارماهگی تا الان تب نداشته ( خیلی کم در حد 37.6 اینا بوده)
ببین پسرمن هم ۴هم۲ اولش خوب بودیه خواب ۲-۳ ساعتی رفت بعدش بیدارشد ۱ساعت یه نفس جیغ زد
واکسن۴ تبم کرد پارچه خیس روصورتش و پاهاش گذاشتم
برای دختر من راحتر از دوماهگی بود خداروشکر
پسر سر ۲ ماهگی خوب بود ولی ۴ رو اذیت شد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.