۲ پاسخ

عزیزم دستگاه وقتی میزاری همینجوری چند ماه اول یکم لکه بینی داری پریودیت نامنظم میشه به بعد خوب میشی من الان 7ساله دستگاه دارم

شنیدم تا چندماه این لکه بینیا بعد گذاشتن دستگاه هست واگه ادامه دار شه نشونه اینه که بهت نمیسازه دستگاه

سوال های مرتبط