خانما این نیاز ب بخیه داره بریده پای دخترم

تصویر
۱۱ پاسخ

شوخی میکنی دیگ؟؟

فک میکنم بخیه بیشتر جاش بمونه تا این..

نه.
ولی اگه دل میزنی چسب بخیه از داروخونه بگیر بزن

بهش میاد سطحی باشه

نبابا

ن گلم خیلی زخمش کوچیکه

شوخی میکنی دیگه 😀حتما یه ساعتم نشستی باهاش گریه کردی
از رو عکس که زخم بزرگی نمیاد. اگر خیلی عمیقه میخوای یه سر ببر دکتر

نه بابا این چیه

فکر نکنم

نه عزیزم

آک از نزدیک خیلی باز ببرش دکتر حتما

سوال های مرتبط