شوخی میکنی دیگ؟؟
فک میکنم بخیه بیشتر جاش بمونه تا این..
نه.
ولی اگه دل میزنی چسب بخیه از داروخونه بگیر بزن
بهش میاد سطحی باشه
نبابا
ن گلم خیلی زخمش کوچیکه
شوخی میکنی دیگه 😀حتما یه ساعتم نشستی باهاش گریه کردی
از رو عکس که زخم بزرگی نمیاد. اگر خیلی عمیقه میخوای یه سر ببر دکتر
نه بابا این چیه
فکر نکنم
نه عزیزم
آک از نزدیک خیلی باز ببرش دکتر حتما
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.