دوقلو کلا بدون زیر میزیه سزارین میکنن
ختم بارداریت راکی گفتن
من جفتشون بریچ هست گرفتن
دوقلو سزارین اجباریه
اتفاقا منم داشتم به این فکر میکردم که من که سزارین اجباریم دکترم چقدر میخواد بگیره چون بیمارستان خصوصی هم عمل میکنه هزینش همینجوری بالا هست
من سز اجباری هستم تازه دو سال پیشم پیش دکترم زایمان کردم بازم زیر میزی میگیره و حاضر نیست حتی تخفیف بده
دوقلو کلا سزارین اجباریه مگر خود دکتره یه پولی بگیره
کلا دو قلو داشته باشی سز اجباری میشی تو بیمارستان دولتی ربطی به بریچ و سفالیک نداره که
منم فکرم درگیر این قضیه اس که ماهایی که دوقلو داریم و سز اجباری هستیم هم دکتر بازم زیر میزی میگیره یا نه ؟؟؟ حالا مدل چرخیدن بچه به کنار چون دکتر من گفت در هر صورت سز میشی ولی از بابت زیر میزی نمیدونم
میتونی بری بیمارستان دولتی پرونده باز کنی
نه زیرمیزی نمیخواد چون رزیدنت ها عمل میکنن
یه جورایی میشه دانشجو های جراحی
ولی اگه بخوای دکتر خودت عمل کنه زیر میزی باید بدی
چ ربطی داره دکترت اگه بگیره حتی برای طبیعی هم میگیره
وقتی سزارینه و دو قلو دیگه چه فرق میکنه بریچ یا سفالیک؟
دولتی بری ن اما شخصی بستگی ب دکترت داره
مگه کسایی که دوقلو باردار هستن سزارین اجباری نمیشن؟
بازم باید زیر میزی داد مگه ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.