بیمارستان صولتی ارومیه کسی زایمان کرده؟چطوره اونجا

۵ پاسخ

زنگ زدم پرسیدم الع قیمتا افزایش پیدا کرده شانس مارو نگا توروخدا
با بیمه ک قرار داد دارن ۳۰ درصد کم میشه مونده برای ما ۲۰،۲۵ اینا

منم میرم شفا
شفا چنده؟

چرا شفا نمیری؟ اونجام خیلی خوبه

صولت خیلی بیمارستان تمیزیه و و کادر درمانشونم خیلی مهربونن
ارخین گددددد

هزینه سزارین اونجا پرسیدین دکترم صولتی و میلاد میره فقط

من خواهرم پارسال اونجا زایمان کرد از هر لحاظ عالی بود عااالییییی
من خودمم قراره اونجا زایمان کنم

سوال های مرتبط

مامان آراد و آران🪺🩵 مامان آراد و آران🪺🩵 ۱۱ ماهگی