۳ پاسخ

عبدل آبادیه خیابون هست کلن سیسمونیه بعدتوهمون خیابون یه مغازه هستخودشون تولیدکننده هستن کلن قیمتاشون باهمه جافرق داره بریدمشخصه اسم مغازه یادم نیست ولی بریدقیمت کنیدمشخص میشه،بعدتودیوارهم کالسکه های مناسب درحدنومیتونیدگیربیارید

دوست من یه کالسکه در حد نو داره اگه خواستید بگید شمارشونو بدم واستون عکس بفرسته

مشهد که ی خیابان داره معروفه
ی ساختمان بزرگ همش سیسمونیه.

سوال های مرتبط

مامان میرا🫄❣️❤️ مامان میرا🫄❣️❤️ هفته نوزدهم بارداری
مامان گردالی🥰 مامان گردالی🥰 هفته پانزدهم بارداری