۴ پاسخ

سلام عزیزم من ده ماه اقدام بودم بعد ده ماه گرفت.. خانومی ک میخاد واسه بار اول حامله بشه رحمش طول میکشه تا آماده بشه من خودم انقد این آخریا پریودم عقب جلو میشد حتی پنج روز تاخیر میشدم بعد باز پریود ک دیگ سری آخر بعد هفت روز تاخیر مثبت شد فقط یه تجربه از خودم بهت بگم من هرماه استرس داشتم ک چرا نمیشم این همه اقدام و هرلحظه منتظر بودم ولی نمیشد و پریود میشدم ماهی ک گفتم ولش کن هر زمان خدا بخاد میده و من بهش فکر نکردم همون ماه مثبت شد استرس و اینا خیلی تاثیر داره سعی کن بهش فکر نکنی میدونم سخته ولی حواستو پرت کن انشالله ک تو هم حس مادر شدن رو تجربه کنی عزیزدلم

تا یک سال طبیعیه

یکساله تو اقدامم
دیروز بتا دادم مثبت بود ولی سونو نشون نداد چیزی

من یکسالع
تازه فهمیدم تیروییدم کم کاره

سوال های مرتبط