من هنوزم شماره دو میدم چون سه پیدا نمیشه
نه اشکالی نداره اتفاقا شیر خشک هرچی شمارش کمتر باشه مقوی تره
حتی خیلی از مامانا کلا بعد یکسالگی همون دو میدن چون میگن شیرخشک شماره سه خیلی کمه داره داخلش و خیلی ابکیه اصلا بچه رو سیر نمیکنه
شیرخشک شماره 3هم مگه هست؟
ن بده اشکالی نداره
نه میتونید بدید
مشکلی نیس
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.