۶ پاسخ

من هنوزم شماره دو میدم چون سه پیدا نمیشه

نه اشکالی نداره اتفاقا شیر خشک هرچی شمارش کمتر باشه مقوی تره
حتی خیلی از مامانا کلا بعد یکسالگی همون دو میدن چون میگن شیرخشک شماره سه خیلی کمه داره داخلش و خیلی ابکیه اصلا بچه رو سیر نمیکنه

شیرخشک شماره 3هم مگه هست؟

ن بده اشکالی نداره

نه میتونید بدید

مشکلی نیس

سوال های مرتبط