۴۰روزگیش سوراخ میکنم
معمولا تا ۶ماه نشدن نباید انجام بدن
۳یا۴ ماهگی سوراخ میکنم
بعدواکسن دوماهگی چون کزاز
چهار ماهگی تو خونه.. خواهر شوهرم سوراخ کرد
برای ما یکی از آشناها گیر داد بیاید همین الان سوراخ کنم، دیگه ۱۳ روزگی سوراخ کردیم 😑
۱۹روزگی با تفنگ
هنوزنکردم ولی میخام باروش انژیوکت سوراخش کنم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.