۸ پاسخ

۴۰روزگیش سوراخ میکنم

معمولا تا ۶ماه نشدن نباید انجام بدن

۳یا۴ ماهگی سوراخ میکنم

بعدواکسن دوماهگی چون کزاز

چهار ماهگی تو خونه.. خواهر شوهرم سوراخ کرد

برای ما یکی از آشناها گیر داد بیاید همین الان سوراخ کنم، دیگه ۱۳ روزگی سوراخ کردیم 😑

۱۹روزگی با تفنگ

هنوزنکردم ولی میخام باروش انژیوکت سوراخش کنم

سوال های مرتبط

مامان مارال🩷آراز🩵 مامان مارال🩷آراز🩵 ۱۲ ماهگی
مامان هانا و هلما مامان هانا و هلما ۸ ماهگی
مامان نلین💕✨ مامان نلین💕✨ ۱۵ ماهگی
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد