منم دو شبه درد میکشم ولی دائم نیست دم صبح ول میشه دردام زنگ زدم گفتن درد خورده هست باید بیشتر بشه احتمالا دهانه رحمت داره باز میشه
من ۳۷هفته و۲روزبودم بچه هم کامل بود برو بیمارستان درد زایمانه منم همین بودم
ن دیگه ۳۸ هفته ای کامله من بچه اولم ۳۶ دنیا اومد کامل بود
درد انقباظه قشنگم موقع زایمانته
ن قشنگ ب موقس
اره برو دکتر چه مشکلی بچه کامله دیگ
نه عزیزم کامله
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.