۳ پاسخ

منم😭 اینکه شب و‌روز از ذوق خاب نداشتم ک‌میخایم بریم روستا الان متنفرم از همون روستا و فامیلای عنم

چه روزایی بود حیف که گذشت دیگه هم تکرار نمیشه برنمیگرده

درکت می کنم منم رفتم تو اون حال وهوا با کوچکترین چیز از ته دل خوشحال بودیم

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری