۲ پاسخ

زردی گرفتن یا نگرفتن دست ما نیست. و زیر ۱۵ روزگی خطرناکه. شما دیگه نیاز نیست نگران باشی

زردی از سه روزگی شروع میشه و خودش رو نشون میده در صورتی که بچه از بدو تولد میزان زردی خونش بالا نباشه

سوال های مرتبط

مامان دلانا کوچولو❤️ مامان دلانا کوچولو❤️ روزهای ابتدایی تولد
مامان هلما  و مهراد مامان هلما و مهراد ۶ ماهگی
مامان گونش🌞 مامان گونش🌞 ۲ ماهگی
مامان توت فرنگی🩷😍🧚 مامان توت فرنگی🩷😍🧚 ۶ ماهگی