مامانا خبری از دندون هست؟


#شیرخشک.پوشک.فرزند پروری

تصویر
۱۳ پاسخ

هرچی دیرتر دربیاره دیرتر خراب میشه

پسرم من آخر ده ماهگی دندون دراورد

نه خبری نیس

پوست ماهک خشک بنظر میاد اب بهش بده از دندون هم خبری نیست

نه خبری نیس نترس منم مثل شما استرس داشتم هی گفتم چرا دندون در نمیاره یهو از هشت روز مونده ب یک سالگی شروع کرد الان دو تا بالا داره پایین هم داره درمیاره

زینک پلاس یمدت بهش بده تاثیر داره

نگران نباش بخدا من پسربزرگم الان دوسالش یک سال ونیمی دندون درآورد همه میترسوندنم بعدلثه ی بچتون متورمه تابشه یکسالش دراومدن

نه.

پسر منم هیچ خبری نیس.سرشون محکمه دیر درمیارن

نگران نباش بعضی بچه ها دیرتر دندان در میارن آمپول د س میزنی ویتامینه زود در میاد

نه گلم خبری نیست از دندان

دخترمنم اینطوریه علائم وداره ولی خبری از دندون نیس

فك نكنم

سوال های مرتبط

مامان 🩵ARAD🩵 مامان 🩵ARAD🩵 ۱۰ ماهگی