یه لک سفیدی روی ناخن دخترم هست چرا

۴ پاسخ

ناخن های پسر منم بود بردمش پیش دکترش نگاه کرد گفت چیزی نیس بخاطر ضربه اس

دختر منم هست

احتمالا لای کشو ایناگیر کرده یام ضربه خورده نگران نباش

پسر منم دو تا ناخنش بود
دکترش گفت بخاطر ضربه هست
آزمایش یکسالگی هم چکاپ نوشت خداروشکر کمبود ویتامین نداشت

سوال های مرتبط

مامان مهراد مامان مهراد ۲ سالگی
مامان سیده دلسا مامان سیده دلسا ۲ سالگی
مامان جوجه کوچولو،😘 مامان جوجه کوچولو،😘 ۱۵ ماهگی