ناخن های پسر منم بود بردمش پیش دکترش نگاه کرد گفت چیزی نیس بخاطر ضربه اس
دختر منم هست
احتمالا لای کشو ایناگیر کرده یام ضربه خورده نگران نباش
پسر منم دو تا ناخنش بود
دکترش گفت بخاطر ضربه هست
آزمایش یکسالگی هم چکاپ نوشت خداروشکر کمبود ویتامین نداشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.