۸ پاسخ

من راضیم عالی بود

من ساعت چهارونیم وقت دارم 🫣خیلیم خوبه

منم خیلی دوست دارم برم تنبلیم میشه ...صد در صد که لیزر خیلی خوبه

نه بابا چ ضرری

الان تو اتاق لیزرم

من که خیلیییی راضیم ینی عالی،من با هرچی شیو میکردم زیر پوستم جوش میزد لیزر کردم راحت شدم هیچ عارضه ای هم نداشته تاالان،البته مرکزی ک میری و نوع دستگاهش خیلی مهمه

خیلیییییییییی خوبه من خیلی راضیم
چون من بشدت پر مو بودم
خداروشکر تو این دوران تنها دغدغه ای که نداشتم موهای بدنم بود😂
نه ضرر نداره و ختی میگن برای بیکینی نازایی میاره که دکتر من گفت نه علمی نیست این حرف

نه اگه انقدر مضر بود تا الان همه جا خبراش با دلیل علمی پخش میشد.من کردم خیلی راضیم بعد بارداری دیگه نرفتم الانم نمیرم دیگه درنمیاد

سوال های مرتبط

مامان امیرمهدی جانم مامان امیرمهدی جانم ۲ سالگی
مامان هدیه خدا 🩵


علیرضا🩵 مامان هدیه خدا 🩵 علیرضا🩵 ۲ سالگی