فقط متولدین ۴۰۵ ب بعد
ب ما نمیدن
کارت امید چیه؟
نه پیام اومده بود که از فروردین ۴۰۵ به بچه های زیر دوسال میدن
فقط به اونایی که از فروردین امسال به دنیا میان میدن به ما نمیدن
ب بچه های ۱۴۰۵ میدن
مگه مال بچه هایی که ۱۴۰۵ بدنیا میان نیست؟
منم شنیدم ثبت نام میخواد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.