قضیه کارت امید مادر چیه؟/:






شیرخشک. پوشک. رفلاکس. کولیک

۵ پاسخ

خوب باید به همه نوزادهایی که الان هم هستن و زیر دوسال هستن بدن، چقدر مسخرس‌ که از ۴۰۵ به بعد

بچهای متولد ۴۰۵

جزئیات طرح کارت مادر:

عنوان طرح: کارت امید مادر
مبلغ شارژ ماهانه: 2 میلیون تومان
مدت زمان حمایت: 24 ماه (دو سال پس از تولد نوزاد)
زمان آغاز طرح: از 1 فروردین 1405
مشمولین: همه مادرانی که فرزندشان از تاریخ 1405/1/1 به بعد متولد شود.
شرایط دهک‌بندی: بدون در نظر گرفتن دهک درآمدی (شامل تمامی مادران می‌شود).
مالکیت کارت: کارت فقط به نام مادر صادر می‌شود.
نحوه استفاده: صرفاً برای خرید اقلام ضروری (خوراک، پوشاک و ….)
❌ قابل نقد کردن نیست (امکان دریافت پول وجود ندارد).

✅  فرآیند دریافت کارت برای مادران:
پس از ثبت رسمی تولد نوزاد در ثبت احوال ، اطلاعات مادر به صورت خودکار به بانک عامل ارسال می‌شود.

❌ در حال حاضر هنوز بانک‌های عامل مشخص و اعلام نشده‌اند

من خونده بودم از ۱۴۰۵به مادران بجهای زیر دوسال دارن واریز میشه احتنالا شاید برای شماهم بشه

به ما نمیدن
برا کسایی که بچه هاشون تو سال جدید به دنیا میان تا ۲ سالگی هر ماه ۲ تومن میریزن

سوال های مرتبط