من جشن نگرفتم چون تو این وضعیت حال و حوصله پذیرایی و ریختو پاش نداشتم
رفتیم آنومالی به دکتر گفتم جنسیت و نگو تو برگه بنویس اومدم رفتم دوتا از اون کاغذ رنگیا گرفتیم که میترکونی بعد رفتیم آتلیه اونجا دادم به خانم عکاس
بعد ترکوندیم فهمیدیم چیه
ریلزو عکس گرفتیم
اینم ریلزمونه عکس گرفتم از روش🥹
منم خونوادمو دعوت کردم و جشنمو گرفتم و اونجا فهمیدم تودلیم دخملیه و کلی عشق کردیم
عزیزم من رفتم سونو گرافی به دکتر گفتم فقط جنسیتشو به من نگو رو کاغذ بنویس بده اونم به کاغذ داد دادم به خواهر شوهرم رفت کیک تعیین جنسیت گرفت یه شب جشن گرفتم خانواده همسرم بودن همه چی درست کردم خواهر شوهرم هم کیک رو آورد قبلش یه فیلم گرفتیم از همه سوال کردن که به نظر شما جنسیت چیه همه نظراشون رو گفتن و آخرش کیک رو برش زدیم داخلش آبی بود 😍😂
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.