من ۳۱ سالمه هنوز سینه خیز و چهار دست و پا نرفتم🤣
مال من ک فقط غلت میخوره🤣
پسر من تازه میره
بچه من از ۶ونیم ماهگی میرفت
الان همچاردست و پا میره هرجا خسته شه سینه خیز
بازم هربچه ای فرق داره
پسر من تازه یلد گرفته
بچه ها مثل هم نیستن
بعضیا چهارماهگی غلت میزنن و شش ماهگی سینه خیز میرن و هفت ماهگی چهاردست و پا
یکی هم مثل دختر من شش ماه و نیم غلت میزنه و هنوز سینه خیز نمیره 😅
دکترم بردم گفت هیچ مشکلی نداره و جای نگرانی نیست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.