دوستان سونو 18 هفتگیم خوبه؟

تصویر
۵ پاسخ

خوبه خداروشکر. برا منم وزنش ۲۳۰ بود. ۱۸ هفته و دو روز

همه چی عالیه عزیزم
انشاالله به سلامتی پسر نازتو بغل بگیریش ❤️

اره عزیزم خداروشکر

اره خوبه جنسیت ننوشته

فارسی نوشته دیگه همه چی عالیه 👌🏼

سوال های مرتبط

مامان نعمت خدا مامان نعمت خدا هفته سی‌ویکم بارداری
مامان مامان نی نی👼🤍 مامان مامان نی نی👼🤍 هفته نوزدهم بارداری
مامان هدیه امام حسین مامان هدیه امام حسین هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان توت فرنگی🍓 مامان توت فرنگی🍓 هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوقی مامان فندوقی هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان نخود فرنگی‌ مامان نخود فرنگی‌ هفته سی‌ام بارداری
مامان ماردین مامان ماردین هفته شانزدهم بارداری