اره بتا پایین اومد
بی بی چکم هاله داشت ولی پررنگ نمیشد
بتام 22 بود
که پریود شدم و درد خیلی شدیدی داشتم
من بی بی زدم مثبت شد بعد کمررنگ شد وکلی منفی شد رفتم سنو وازمایش متاسفانه اونم منفی شد
پریود نشدم بتا مثبت بود ولی اشتباه کردم تیتر بتا ندادم ۴-۵روز از موعدم گذشت کمردرد شدید پریودی و لکه بینی داشتم توی سونوی شکمی چیزی ندیدن بتا عددش پایین بود دفع دوم،سونو واژینال یه چیزی لابلای لوله ها و اینا بود که باز بتا دادم عددش آمد پایینتر و بعد که همچنان لکه بینی داشتم پریود شدم انگار و یه چیزی دفع شد ظاهرا شبیه جفتی بود که با بچه موقع زایمان درش میارن و بعدم دیگه پریودی و تمام دارو و اینا نیاز پیدا نکردم خودش دفع شد
بتا زیاد نمیشه حتی ممکنه کمم بشه
من یبار اینجوری شدم بی بی چک و آزمایش مثبت بود ولی بتا پایین بود بعد ده روز پریود شدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.