سلام مامانا ساک لباس بچه از کی چند هفته اماده میکنید؟..

۱۲ پاسخ

من نصفه نیمه بستم
چون یه دست از لباسا بهم نرسیده
یه دستم که داشتم نشسته برداشتم به دلم نیست

من لباساشونو نشستم مشکلی نیست؟؟

منم 34 هفته درد داشتم. جمع کردم

هنوز آماده نکردم

من امروز اماده کردم چون ازالان دهانه رحمم دوسانت بازه

من‌شنبه زایمانمه تازه شستم هنوز اماده نکردم خخخخخخ

من چند روز پیش لباساشو شستم
دیروزم اتو کردم
ب امید خدا امروز فردا میبندم

سلام ساک بچه رو از ذوقم ۲۹ هفته بستم😅

منم استرس دارم میترسم زایمان زود رس نگیرم الانم سرما خوردم بدجور هی عطسه میکنم خیلی اذیت میشم میترسم نمیدونم چیکار کنم..

هنوز نکردم فکر کنم هفته بعد

از ۳۴ هفته ب بعد باید اماده باشه

من چند روزه درد دارم دیشب اماده کردم

سوال های مرتبط

مامان آقا ماهور مامان آقا ماهور ۱۳ ماهگی
مامان آریانا 👧🏻💗 مامان آریانا 👧🏻💗 هفته سی‌وپنجم بارداری