این بنفش
من از این قرمزه دارم عالیه چرخهاش خیلی روان و خوب هستش
کالسکه دختر من عالیه عالی
اصلا از این مدل های بزرگ نخر فقط میشه پیاده روی استفاده کنی حتی نمیشه یک بازار با خودت ببری یا تو ماشین بزاری خیلی جاگیره و سخت میشه باز و بسته کرد
دلیجان خیلی جاگیر هست کیدیلو بگیر جمع میشه هرجا بخوای ببری ولی گرون
هرچی سبک تر و جمع و جور تر بهتر. ولی اگر تا الان نذاشتیش دیگه نمیشینه
کو بعدیش ؟
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.