۶ پاسخ

برو عزیزم عددبتا بالاست
من با ۱۱۳۵ رفتم هم ساک هم جنین هم ضربان قلب دیده شد

هفته ۹برو من زودرفتم قلبش تشکیل نشده بود حالاباید دوهفته بااسترس بگذرونم

من تو هفته شما رفتم سونو شکمی ضربان مشخص بود

من دقیقا تو هفته تو رفتم سونو واژینال ضربان داشت دکترم گفت اگه سونو شکمی بری مشخص نیست اما واژینال دقیق تره

اره دیده میشع من ۶ هفته و ۴ روز صدای قلبشم شنیدم

نه تا هفته ۹ فقط قلب تشکیل میشه

سوال های مرتبط