پسر من خیلی خوب غذا میخوره و دلیلش حس میکنم اینه که اولش با چیزای خوشمزه شروع کردم😅خیلی سنتی طوری برخلاف عقایدم که همه چی باید علمی باشه
مثلا دکتر گفت سرلاک حریره بادام بده با این که خیلیا میگن خوب نیس من با اون شروع کردم از خوشمزگیش خوشش اومد شروع کرد به تست کردن غذا ها سوپ ماهیچه میدم پوره سیب زمینی فرنی کدو حلوایی دکترش گفت با چیزای خوشمزه شروع کنم پسر من حریره بادوم دوست نداره نمیخورع
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.