ویروس دست پا دهان گرفتع.نترس من دختر بزرگه ۳ مرتبه گرفته.فقط داروهاش استا مینوفن هست.وکمی تب.دوز بالا توی دهان کف دست کف پاها میگره دوز کمتر فقط پاها.
پشه نیش زده
این ویروس برا چی بچها میگیرن؟0۰
فقط پاهاش گرفته ممکنه بیشتر بشه؟
دستاش نشده ؟ویروس دست و پا و دهان نباشه
آبله مرغون نباشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.