سلام مامانها چرای پای پسرم اینجوری شده

تصویر
۶ پاسخ

ویروس دست پا دهان گرفتع.نترس من دختر بزرگه ۳ مرتبه گرفته.فقط داروهاش استا مینوفن هست.وکمی تب.دوز بالا توی دهان کف دست کف پاها میگره دوز کمتر فقط پاها.

پشه نیش زده

این ویروس برا چی بچها میگیرن؟0۰

فقط پاهاش گرفته ممکنه بیشتر بشه؟

دستاش نشده ؟ویروس دست و پا و دهان نباشه

آبله مرغون نباشه

سوال های مرتبط

مامان سامیار مامان سامیار ۱ سالگی
مامان ماهان💙 مامان ماهان💙 ۱ سالگی
مامان آیهان💙💙💙💙 مامان آیهان💙💙💙💙 ۹ ماهگی
مامان نیهاد😘نویان مامان نیهاد😘نویان ۱۶ ماهگی