خانوما صبحانه چیا میدین به بچه هاتون؟؟؟

۷ پاسخ

حریره بادوم، فرنی موز، کره مربا، زرده تخم مرغ آبپز با کره، فرنی خرما، فرنی انجیر
دخترمن کلا یکی دولقمه یا قاشق بیشتر نمیخوره تف میکنه انقد حرصم میده

سرلاک . اوتمیل موز . اوتمیل خرما . فرنی شیر و خرما .فرنی سیب . حریره بادام

بیشتر سویق میدمش

پسر من جدیدا قفلی زده رو املت و اوتمیل..چیز دیگه ای نمیخوره

خامه عسل
نیمرو
شیر ک داخلش نون تیلیت میکنم
پنیر
تخم مرغ و شیره

ولی پسرم اصلا خیلی بد غذاس شاید یکی دو تیکه بخوره از اینا
در کل اینا رو دوست دارع بیشترم نمیخوره 🥲🥲🥲

فرنی
تخم مرغ ابپز
عدسی
املت
سیب زمینی ابپز
سرلاک
بیسکوییت مادر

تخمه مرغ اب پز
سرلاک

سوال های مرتبط

مامان آیهان مامان آیهان ۲ سالگی
مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ مامان 𝐒𝐞𝐥𝐢𝐧🧚‍♀️ ۱۵ ماهگی
مامان محمد و تودلی مامان محمد و تودلی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان لنا😍🥺🫀 مامان لنا😍🥺🫀 ۱۱ ماهگی
مامان آریا✨ و تو دلی♥️ مامان آریا✨ و تو دلی♥️ ۲ سالگی
مامان پسرِبابا😍 مامان پسرِبابا😍 ۱۵ ماهگی