تو منظورت اینه چند هفته به دنیا میاد. نگران نباش. یکی از فامیلامون هر سه تا بچه ش ۴۰ هفته رو رد کردن و با آمپول فشار دنیا اومدن.
اره
بلههههعهه
البته منظور از زودتر دنیا اومدن، زایمان زودرس نیست
منظور اینه که وقتی انقباضات شما شروع شد، زودتر فول میشی
آره معمولا توی زایمان طبیعی، هرچی دفعات زایمان بیشتر باشه، دهانه رحم زودتر باز میشه و بچه زودتر دنیا میاد مگر بعضی موارد که مجبور میشن آمپول زور بزنن
نه بابا هیچ ربطی نداره من دومیم هنوز زایمان نکردم
منم تو اطرافیان اینو دیدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.