۱۴ پاسخ

منم شنیدم
اما فک نمیکنم درست باشه تو همین گهواره دیدم خیلیا تا۴۱هفته هم هنوز زایمان نکرده بودن دختر داشتن
البته خودم۳۶زابمان کردم و دختر دارم

ن اتفاقا برعکسه بچه پسر زودتر بدنیا میاد

نه اتفاقا برا من برعکس بود

نه بابا
من دختر اولم چهل هفته و دوروز اونم سز اورژانسی بدنیا اومد

شما کجا میرید واسه زایمان؟

من دخترم 38هفته 1روز به دنیا اومد
پسرم 39هفته 4روز اونم کیسه آب پاره شد وگرنه هیچ دردی نداشتم

منظور از زایمان راحت تره فک کنم

تجربه ندارم و نشنیدم. ولی بنظرم همش حرفه...

نه جاریم دخترشو ۴۱ هفته به دنیا اورد

نه من برعکس شنیدم
من شنیدم که میگن دختر نمیاد پسر میاد

من مامانم سر من میگفت من اصلا بدنیا نمیومدم از تایمم گذشته بود بدنیا اومدم
ولی داداشم ۳۴ هفته به دنیا اومد

فکر نکنم ربطی داشته باشه بسته به شرایط بدنی مادر داره

ربطی نداره. دختر من 40 هفته و دو روز بود. دختر خواهرم 42 هفته بود.
پسر جاریم 41 هفته بود. پسر دیگه 37 هفته. اصلا نمیشه گفت برای همه یه جوره

منم شنیدم ولی نمیدونم
بنظرم کاری نداره بستگی ب بدن داره

سوال های مرتبط

مامان 🩷جانان🩷 مامان 🩷جانان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری