نه والا خواهر من که هردوتاشو تجربه کردم
نه عزیزم من دوتا دخترامو ۴۰ هفته بدنیا اومدن ولی پسرم ۳۷ هفته زایمان پسر هم راحت تره
نه بابا دختر خاهرشوهر من ۴۰هفته۵روز به دنیا اومد اونم به زورررر سز شد
منم شنیدم یه مامانیم میگفت دکترم گفته دختردارا رو زودتر سزارین میگنم چون امکان داره زودتردنیابیان
عزیزم کلا جنسیت بچه ربطی به مدل بارداری و زایمان نداره
شرایط فیزیکی خود بچه و مادر مشخص میکنه هر بارداری با بارداری قبل فرق داره حتی اگه هر دو پسر باشن اصلا
میگن پسر ۹ماه و ده روز
دختر ۹ ماه ۱۰ روز کم میاد
دکتر من گفت پسرا زودتر بدنیا میان، گفت مخصوصا دفع مکونیوم تو پسرا بیشتره
خداکنه راست باشه... پسر دومم که 41 هفته به دنیا اومد
نه ربطی نداره
منم شنیدم ولی دخترم دیگه داشت تو ۴۱ هفته ب دنیا میومد
میگن دختر دیرتر میاد من شنیدم
والا ن بچه اولم دختر بودو خیلللی دیر اومد.. دیگ داشت 40 هفته پر میکرد
منم شنیدم جانم نمیدونم درسته یا ن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.