خانما راسته ک میگن دختر زود ب دنیا میاد

۱۸ پاسخ

نه من دخترم دیر بدنیا اومد ۴۰ هفته و ۳ روز

برامن که اینطور نبود بچه اولم چهل هفته و دوروز بدنیا امد فرق میکنه وبستگی به شرایط داره

من زن داداشم هم دخترشو هم پسرشو ۳۷ هفته و ۴ روز دنیا آمدن 🤣😑فرقی نکرد

ایشالله خدا از دهنت بشنوه

وا چه ربطی داره😐

من شنیدم دختر رو میتونی زودتر به دنیا بیاری
ولی پسر باید خودش به دنیا بیاد نمیشه مثلا بگی من می‌خوام ۳۸ هفته به دنیا بیارمش
دکتر به خواهرم گفته بود اینجوری چون میخواست چند روز زودتر از تاریخش بچه رو زایمان کنه دکتر اجازه نداده بود گفته بود اگر دختر بود میشد این کارو کرد برای پسر خطرناکه

الان میشنوم

دخترم ۴۲ هفته زایمان کردم😂😂😂

منم شنیدم خواهرم و زن داداشم 37هفته زایمان کردن

بعد گفت یعنی بچه که تو رحم کامل میشه به اصطلاح رسیده دیگه
بدن خودش جواب میده و پس میده

من پسرم 36هفته و5روز بدنیا اومد دخترم 39هفته و4روز

اما بنظر من بچه که کامل بشه سیستم ایمنی بدن خودش ختم بارداری میده
یه دکتر رفتم گفت نوزاد داشتیم ۳۶ هفته کامل وزن ۳ به بالا دستگاه هم‌نرفته
حتی ۳۵ هفته هم داشتیم کامل
گفت ۳۸ هفته هم داشتم دستگاه رفته و نارس بوده

نه بابا الکیه 🫣 بستگی به رحمت داره حالت رحمت ببینم چقدر اون دهنه رحمت کشش داشته باشه عزیزم ببینم نینی چقدر سنگینی کنه

میگن پسر هفتشو کامل میکنه دختر رو نمیدونم ولی در کل به شرایط خودت بستگی داره اخرم

دختر من چهل هفتم تموم شد نیومد رفتم بیمارستان التماس کردم ک بم القا کنن بدنیا بیاد 😂😑

ن عزیزم

معلوم نیست عزیزم .من بارداری اولم پسر بود ۳۷ هفته و چند روز بودم
حالا این دختره نمیدونم

خدا کنههههههههه

سوال های مرتبط

مامان 🩷جانان🩷 مامان 🩷جانان🩷 هفته سی‌ونهم بارداری