وارد ۱۸ هفته شدم حتی نبضم حس نمیکنم تو شکمم طبیعیه؟

۸ پاسخ

پسره یا دختره

من جفتم خلفیه، ازوقتی قلبش تشکیل شده شکمم ضربان داره ازرولباسم کامل مشخصه که گفتن خونرسانیه، چندسری ام حرکتشوحس کردم،بدم میخوابم سفت میشه میفهممش

وارد ۱۹ شدیا. ۱۸ رو انگاری تموم کردی

من از ۱۹ هفته همه چیو حس کردم
البته من اصلا شکم نداشتم ماهیچه هامم قبل باردای معلوم بود انقد ک صاف بود😅

من جفتم قدامی ولی شبها تکون میخوره کامل میفهمم.

منم همینطور 🥲

والا منم هنو هیچی حس نمیکنم

اره هنوززوده

سوال های مرتبط