نان خوبه ک یبوست نداره
عزیزم توی غذاهاش حتما کره بزن مشکل یبوست حل میشه، منم همین مشکل داشتم
بخای اینطوری بدع معدش خیلییی بیشتر بهم میریزه
بابا عوض نکن بزار پدی لاکت بده تا چند روز دیگ درست میشع اصلا میگی اسهاله روزی چندبارع؟
اگر مثل دلسا یبوست شدید میشد چه میکردی😫
تو الان پدی لاکت بدی و فرصت بدی درست میشه بچت ده روز حداقل طول میده سازگار بشه باهاش
عزیزم رفلاکس بچه ت خوب شد کامل؟
من ببیلک ۳بهش نساخت ۲ماه اسهال شدید بود
نان یبوست نمیاره من از اول به دخترم میدم
قاطی نکنی بهتره
ببین کدوم میسازه بهش
شاید اصلا یه مشکل دیگه داره به شیر حساسیت نداره
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.