بین ۳ تا ۵ روزگی یه بار میبریش.
۱۴ روزگیش مجدد میبریش.
و یک ماهگی هم میبریش
۱۵روزگی و یک ماهگی گفت
عزیزم شنبه ببرش ک ثبت کنن زایمانتو.بعدش یک ماهگی تا۴۰روزگی ببر برا قدووزن ک ثبتش کنن
من یک ماهگیش بردم
واکسن فقط تو بیمارستان بعد تولد دارن .دیگه ندارن تا دوماهگی
بمن گف ۳ روزگی بیار با ۱۴ روزگی
برای آزمایش کف پا که بردی مگه تاریخ نداد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.