۷ پاسخ

بین ۳ تا ۵ روزگی یه بار میبریش.
۱۴ روزگیش مجدد میبریش.
و یک ماهگی هم میبریش

۱۵روزگی و یک ماهگی گفت

عزیزم شنبه ببرش ک ثبت کنن زایمانتو.بعدش یک ماهگی تا۴۰روزگی ببر برا قدووزن ک ثبتش کنن

من یک ماهگیش بردم

واکسن فقط تو بیمارستان بعد تولد دارن .دیگه ندارن تا دوماهگی

بمن گف ۳ روزگی بیار با ۱۴ روزگی

برای آزمایش کف پا که بردی مگه تاریخ نداد

سوال های مرتبط

مامان نازنین و غزل مامان نازنین و غزل ۲ ماهگی
مامان گندم و دوقلوها مامان گندم و دوقلوها ۱۳ ماهگی
مامان آراد و آرنیکا مامان آراد و آرنیکا ۸ ماهگی