بچها اریا اسهاله نیوزینک یا نیوتادین بدمش؟

۶ پاسخ

سیب و اب سیب

نئوزینک باید بدی
حتما او ار اس بده اگه نمیخوره دوغ کفیر بده بهش
کته ماستم خوبه

نئوزینک هم دکتر ب پسر من داد برای اسهال

فقط پودر سنجد عااالیه

نئوزینک
شربت او هر اس مخصوص کودک

نئوتادین مال آبریزشه
برا اسهال پودر کیدی لاکت خوبه
وقتی اسهال کنترل شد یه دوره زینک
کپسول یوموگی هم خوبه

سوال های مرتبط

مامان ماهلین 🥰👶🏻 مامان ماهلین 🥰👶🏻 ۲ سالگی
مامان راد مهر مامان راد مهر ۲ سالگی