سیب و اب سیب
نئوزینک باید بدی
حتما او ار اس بده اگه نمیخوره دوغ کفیر بده بهش
کته ماستم خوبه
نئوزینک هم دکتر ب پسر من داد برای اسهال
فقط پودر سنجد عااالیه
نئوزینک
شربت او هر اس مخصوص کودک
نئوتادین مال آبریزشه
برا اسهال پودر کیدی لاکت خوبه
وقتی اسهال کنترل شد یه دوره زینک
کپسول یوموگی هم خوبه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.