دخترم اسهال میره ۳ روزه چی بدمش قط بشه

۱۰ پاسخ

لوپرامید اسهال قطع میکنه.ولی اگه عفونی باشه نباید بدی.قطره پرو بی بی بده چیزای شیرین مثل قند وابمیوه ونوشابه هم نده.اگه بتونی ماست پروبیوتیک ودوغ بدی بهش خوبه.

لوپراميد بهش بده

قطره رامنفلور

نعناع خشک بریزتوماست بهش بده

دوتا موز باهم بده بخوره
عصر هم دوتا خوب خوب میشه دکتر هم لازم نداره

کیان هم چند روزه اسهال شده پوستش خشک شده 🥺🥺🥺

شربت زینک و محلول ا اس ار همون سبز رنگه عالیه

کپسول یوموگی عالیه

بهش جوجه کباب و سیب زمینی آبپز بده بخوره و چیزا صنعتی و میوه و خوراکی و آبمیوه صنعتی نده

بردی دکتر ؟ چی داده
قرص یوموگی بخر باز کن بریز تو ماست بخوره

سوال های مرتبط

مامان نيهان خانوم مامان نيهان خانوم ۳ سالگی