موز بده
کیدی لاکت بریز داخل ماست بده بخوره
ببین شکلات کاکائویی خیلی پسرم رو سریع یبوس میکنه..
شربت زینک هم خوبه
ساشه کیدی لاکت هم خوبه
کیدی لاک زینک دار
ساشه کیدی لاکت زینک بگیر داخل ماست بریز روزی دوتا بده بخوره
کشک و دوغ هم خیلی خوبه زینکم بده
سیب زمینی پخته با کره عالیه.متخصص گوارش به من گفت کره بر خلاف تصور عموم باعث یبوست میشه.میوه اصلا خوب نیست هر مدلش باعث اسهال میشه.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.