دخترم اسهال شده فک کنم ویروسه چی بدم بهش

۲ پاسخ

پودر کیدی لاکت زینک عالیه

فقط شربت لوپرامید دو سی سی عالیه درجا قطع میشه
پودر یوموگی هم خوبه اما ضعیف تره
پودر سنجد

سوال های مرتبط

مامان جوجه بهاری. مامان جوجه بهاری. ۳ سالگی