برای اسهال چی خوبه بدم دخترم بخوره

۷ پاسخ

من بگم گوش نمیدی که
اما واقعا دوغ و نوشابه جوابه
هرکدام رو بدی اثر داره
جدا از ماست و برنج و سنجدو ......

ساشه بایو کید با نئو زینک پسرم اسهال ویروسی گرفته بود با این دوتا قطع شد

این عالیه

تصویر

شیرینی و چربی نده
کته ماش
کته سیب زمینی و هویج با ماست
موز
اگ اسهال زیاده
وانلایت از داروخونه بخر بعد از هر اسهال بده

من با اینا درمان کردم

تصویر

اما اگه داری کیدی لاکت بده جوابه کته و سیب زمینی موز

پودر کیدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان آرادودلآرام🫀🌱 مامان آرادودلآرام🫀🌱 ۲ سالگی
مامان آرادودلآرام🫀🌱 مامان آرادودلآرام🫀🌱 ۲ سالگی