۴ پاسخ

برای گوارش خوبه ،مخصوصا برای اسهال برای نفخ هم خوبه

پروبیوتیکه دیگ برای حفظ باکتریای مفید دستگاه گوارشه... من روزی ی دفع ۵ قطره میدم ..دخترم دوتا سه بار تو روز دفع دارع

برای اسهال و تنظیم‌گوارشه

درخاست میدی گلم

سوال های مرتبط

مامان آرسام مامان آرسام ۱۳ ماهگی
مامان شهیادوشایلین‌ مامان شهیادوشایلین‌ ۴ ماهگی
مامان اقاسهندم مامان اقاسهندم ۱۲ ماهگی