بیشتر
دووسه
و مک
لدورا
گلدن رز
مای
ضدافتاب کرم پودر بی بی کرم فارماسی
آبرسان لدورا
پرایمر مای
ریمل ایزادورا
رژ لچیک،گلدن رز
هر چی فکر کنی🤣
لاکچریکوین
ویتابلا
گاتیو
ابرسان الارو دور چشم الارو ضدافتاب فلوییدی مای رژ همه چی درهمه😂کرم پودر فانوما و شون ریمل شون کانسیر نمیدونم اسمشو😂رژ گونه نمیزنم خط چشم فقط عروسی ها میکشم😂
زیاد آرایشی نیستم ولی یه چندتا چیز میز دارم هر کدوم یه مارکن
ریمل یورن و اوپکس خط چشم هم اوپکس
کرم پودر نارس دوستش ندارم
کانسیلر L'Oréal
بی بی کرم آنجل گل خیلی راضیم
پلتای سایم مارک معروف نیستن ولی پیگمنت خوبی دارن
ضدآفتاب رنگی شون، ریمل مشکی اسنس، پودر بیک یا فیکس فلورمار، رژ هم اسماش یادم نیس.
هر چی دم دستم بیاد برمیدارم اصلن مارک برام مهم نیس😁
نوت فلورمار دوسه
من یه خط چشم دارم یه روژ سه سال استفادشون میکنم نمیدونم چین
هرچی جلو دستم بیاد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.