۱۳ پاسخ

دو سالگی میگیرم

22 23 ماهگی

از وسط هفده ماهگی شروع کردم‌ اول هیجده ماهگی دیگه کلا ندادم..تدریجی گرفتمش

احتمالا 20ماهگی شایدم بیشتر دادمش شیرخشکیه

من ی ماهه گرفتم .غذانمیخورد خیلی لاغربود اصلا وزن نمیگرفت .

یکسال و نیم دیگه شیر خشک رو کامل قطع میکنم

من ۱۸ ماهگی میگیرم

من از امروز استارت زدم

۱۸ماهگی

تا دوسالگی

من چهارشنبه رفتم دکتر گفت پایان هجده ماهگی. چون شیر توی این سن جز وابستگی هیچی نداره و باید شیر پاستوریزه بخورن بچه ها

دو سالگی

احتمالا تا دوسال کامل بدم

سوال های مرتبط