۴ پاسخ

الان فرنی با خرما درست کردم،ی قاشق کوچیک شیره انگور هم زدم

موز
سیب
خیار
پنکک
عدسی
شیرموز
شیرموز پسته
معجون با مغزیجات

چیزای بیرونی و بیسکوییت و اینا اصلااااا ندادم

زیتون .کشکام .تخم مرغ یا بلدرچین .بیسکوییت.میوه.

موز (هرروز خوب نیس)
بیسکوییت
بستنی(هر روز نه)
شربت خاکشیر بعضی روزا (که یبس نشه)
زیتون بدون هسته که یبس نشه باز
میوه یا اب میوه
سیب زمینی سوخاری
عدسی

موز که هرروز
میوه های دیگه
بیسکوییت سرلاک
شیر پاستوریزه
تخم بلدرچین
تخم مرغ
پنکیک
فرنی
اوتمیل

سوال های مرتبط

مامان دختر کوچولوم مامان دختر کوچولوم ۱ سالگی