۴ پاسخ

اگر رفلاکس ندارع پایان ۶شروع کن

من چهار ماهگی

من از اول پنج ماهگی شروع کردم تیکه نون و سیب پوره بهش میدم

من از دو سه روز پیش فرنی شرو کردم

سوال های مرتبط

مامان پسرای قشنگم مامان پسرای قشنگم ۱ سالگی