خانما چرا خارش بدن دارم کسی اینجوری داره آیا طبیعیه

۷ پاسخ

بهت نگفتن چکارت کنن

منم بخاطر خارش شدید شکم بستری شدم دکتر آزمایش ادرار ۲۴ساعتع نوشته الان جوابش گرفتم فکر کنم دفع پروتئین دارم چیکار کنم؟

تصویر

منم اینجوریم از اول تا الان بخاطر خشکی پوسته و بارداریه

من فقط شکمم و سینه هام خیلی خارش دارن لعنتی اینقدخاروندم ک زخم شده کل سینه و شکمم

طبیعیه عزیزم

اگر یه تیکه از بدنته بیستر بخاطر خشکی پوسته از مرطوب کننده استفاده کن
ولی اگر کل بدنته بهتره یه آزمایش کبد و کلیه بدی

وااای من‌کلافه شدم خصوصا شبا تو خواب😢

سوال های مرتبط

مامان هلیاو لیانا مامان هلیاو لیانا روزهای ابتدایی تولد