من سوزش دل از ماه سوم داشتم.گاها بخاطر اسید معده هست دکتر شربت یا قرص میده یا میگن بخاطر رشد موهاشه و..
طبیعیع
بچه بزرگ میشه خودشو میکشه بالا نزدیک معده هر بار که حرکت میکنه سوزش معده حالت تهوع میگیری
طبیعی هفتت بره بالاتر سوزش و درد بیشتر میشه
کوچولوت داره مو در میاره 😉
ماه که می ره بالا رحم فشار میاره، من دکترم فاموتیدین برام نوشت
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.