بچه ها چرا سر دلم میسوزه ؟؟؟آیا دلیل خاستی داره کسی اینجوری بوده

۶ پاسخ

من سوزش دل از ماه سوم داشتم.گاها بخاطر اسید معده هست دکتر شربت یا قرص میده یا میگن بخاطر رشد موهاشه و..

طبیعیع

بچه بزرگ میشه خودشو میکشه بالا نزدیک معده هر بار که حرکت میکنه سوزش معده حالت تهوع میگیری

طبیعی هفتت بره بالاتر سوزش و درد بیشتر میشه

کوچولوت داره مو در میاره 😉

ماه که می ره بالا رحم فشار میاره، من دکترم فاموتیدین برام نوشت

سوال های مرتبط

مامان سه تا بچه مامان سه تا بچه هفته سی‌ونهم بارداری